martes, 24 de marzo de 2020


TRABALLO , martes 24 de marzo

LINGUA

Bo día :
Hoxe non temos nada que correxir de Lingua e imos a comezar coa explicación do:

uso dos dous puntos(:) (PÁXINA 105, recadro amarelo).

  • Despois do encabezamento das cartas, ou de notas.
Ex. Mamá: Saín a dar unha volta con Rubén, xa volvo pronto.(aquí en vez dos dous puntos tamén podería ir unha coma(,)

Ex. Hola, Inés: Estalo pasando ben estes días?

  • Antes dunha enumeración.

Ex. Na miña mochila hai: libros, libretas, un estoxo, unha carpeta e un dicionario.


  • Antes de dicir as palabras textuais(exactas) que dixo alguén.

Ex. Lola di sempre: “Calade, que estamos perdendo tempo!”

OLLO!! Despois dos dous puntos (:) nas cartas, notas, e palabras textuais ,vai sempre maiúscula, pero cando facemos unha enumeración , despois dos dous puntos non vai maiúscula, vai minúscula.
O exercicio 4 desta páxina , facédelo oral. Eu creo que é moi fácil. Fixádevos se despois dos dous puntos vai maiúscula ou minúscula.

EXERCICIOS 6, 7

PÁXINA 106 “INVENTO ANUNCIOS”

Os anuncios ten que ter:

  • un slogan/ lema, que é unha frase curta, que rima, para ser pegadiza.

Os slogans deses anuncios son:
Chocolate Cleo, Froitas Vicente
caído do ceo. O que lle gusta a xente.

  • Cores chamativas, debuxos chulos...


EXERCICIOS 2, 3, desta páxina

No exercicio 3 podedes facer o anuncio sobre o que queirades , pode existir o produto ou non o haber, é dicir, inventado. Seguide os apartados a,b, c para facelo. Tedes qu enviarmoao correo “doloresquintelaformoso@gmail.com”



NATURAIS

Mirade en Abalar que a profe Cristina vaivos enviar o traballo.




LENGUA

Vamos a corregir los ejercicios de la PÁGINA 113

6.- Las bicicletas de los amigos de Selva eran nuevas, deslumbrantes, con sillines mullidos y timbres que sonaban muy bien.

7.- La abuela de Selva no era del mismo país que su abuelo. Este la conoció en en un lugar donde la bicicleta era el único vehículo.No muy lejos estaban la ciudad, el mar y el desierto.

PÁGINA 113, ejercicios 9, 10, 13

Acuérdate que para describir un objeto (ejercicio 10), tienes que seguir unas pautas.

  • Qué es?
  • De qué material está hecho?
  • Cómo es?
  • Qué partes tiene?
  • Para qué sirve o para qué lo usas? Te gusta?

I lustra la descripción con el dibujo de tu bicicleta.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

MÁIS AMORODOS: OS DE INÉS

OLA! Vaia colleita estamos tendo! Nesta ocasión son os de Inés. Eu creo que cos dos tres que enviastes casi podíamos facer unha tarta.  A ...