TRABALLO , martes 24 de marzo
LINGUA
Bo día :
Hoxe non temos nada que correxir de
Lingua e imos a comezar coa explicación do:
uso dos dous puntos(:)
(PÁXINA 105, recadro
amarelo).
- Despois do encabezamento das cartas, ou de notas.
Ex.
Mamá: Saín a dar unha volta con Rubén, xa volvo pronto.(aquí
en vez dos dous puntos tamén podería ir unha coma(,)
Ex. Hola, Inés:
Estalo pasando ben estes días?
- Antes dunha enumeración.
Ex. Na miña
mochila hai: libros, libretas, un estoxo, unha carpeta e un
dicionario.
- Antes de dicir as palabras textuais(exactas) que dixo alguén.
Ex. Lola di
sempre: “Calade, que estamos perdendo tempo!”
OLLO!! Despois dos dous puntos (:)
nas cartas, notas, e palabras textuais ,vai sempre maiúscula, pero
cando facemos unha enumeración , despois dos dous puntos non vai
maiúscula, vai minúscula.
O exercicio 4 desta páxina ,
facédelo oral. Eu creo que é moi fácil. Fixádevos se despois dos
dous puntos vai maiúscula ou minúscula.
EXERCICIOS 6, 7
PÁXINA 106 “INVENTO ANUNCIOS”
Os anuncios ten que ter:
- un slogan/ lema, que é unha frase curta, que rima, para ser pegadiza.
Os slogans deses anuncios son:
Chocolate Cleo,
Froitas Vicente
caído do ceo.
O que lle gusta a xente.
- Cores chamativas, debuxos chulos...
EXERCICIOS 2, 3, desta páxina
No exercicio 3 podedes facer o
anuncio sobre o que queirades , pode existir o produto ou non o
haber, é dicir, inventado. Seguide os apartados a,b, c para facelo.
Tedes qu enviarmoao correo “doloresquintelaformoso@gmail.com”
NATURAIS
Mirade en Abalar
que a profe Cristina vaivos enviar o traballo.
LENGUA
Vamos a corregir los ejercicios de
la PÁGINA 113
6.- Las
bicicletas de los amigos de Selva eran nuevas, deslumbrantes, con
sillines mullidos y timbres que sonaban muy bien.
7.-
La abuela de Selva no era del mismo país que
su abuelo. Este la conoció en en un lugar donde
la bicicleta era el
único vehículo.No muy lejos estaban la ciudad, el mar y
el desierto.
PÁGINA 113, ejercicios 9, 10, 13
Acuérdate que para describir un
objeto (ejercicio 10), tienes que seguir unas pautas.
- Qué es?
- De qué material está hecho?
- Cómo es?
- Qué partes tiene?
- Para qué sirve o para qué lo usas? Te gusta?
I lustra la
descripción con el dibujo de tu bicicleta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario