lunes, 30 de marzo de 2020


TRABALLO , martes 31 de marzo

Bo día a todos e a todas:

LINGUA

Correximos páxina 115
4.-
Introdución: número 2. Nó: número 3. Desenlace: número 1.

5.-
O protagonista da historia é don Ramón.
Os personaxes secundarios son: os veciños e os nenos que cantan ao final.
Polas rúas anegadas da vila podería haber: mexillóns, ourizos, estrelas de mar , berberechos...

6-.-
A historia desenrólase na praia, no cuarto de don Ramón e nas rúas da vila.

7.- (oral)

Dos oito que me quedaban/deulle a un por ser xinete/non me quedan máis que sete
Dos sete que me quedaban/deulle a un por ver aos reis/ non me quedan máis que seis.
Dos seis que me quedaban/ deulle a un por dar un brinco, / non me quedan máis que cinco.
Dos cinco que me qudaban/deulle a un por ir ao teatro/ non me quedan máis que catro.
Dos catro que me quedaban/deulle a un por ver a Andrés/ non me quedan máis que tres.
Dos tres que me quedaban/ deulle a un por ter tos / non me quedan máis que dous.
Dos dous que me quedaban/deulle a un por ir a Cancún/non me quedan máis que un.

Páxina 116, exercicios 1,2, 3, 4, (todos oral)

Páxina 117,exercicios 5, 6, 7, 9

LENGUA

Corregimos, página 118

3.-

Tu cuaderno y su bolígrafo aparecieron en mi mochila.

Mis juguetes y su balón están en vuestro cajón.

4.-
mis abuelas y tus abuelos / nuestra amiga y tus hermanas/
las madres de tus vecinos/ mi tío y sus sobrinas.

5.-
Yo creo que por eso Selva sigue aquí, latiendo en mi pecho.

Marcos se paseaba muy orgulloso con su bicicleta y su cesta,

Selva contaba que aquella bici la había usado su abuelo para escapar de su país.
Página 120

Copiad el recuadro de los determinantes numerales.

Ejercicios 6,7,8

Leed el “Recuerda” de la parte inferior derecha.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

MÁIS AMORODOS: OS DE INÉS

OLA! Vaia colleita estamos tendo! Nesta ocasión son os de Inés. Eu creo que cos dos tres que enviastes casi podíamos facer unha tarta.  A ...